پاييز که مي آيد از هميشه بهترم...
باد سمج و نيمه سرد مي وزد و من کمي از آن حالت عاقل و حسابگر هميشگي بيرون مي آيم...
اصلاً دوباره با شهامت ميشوم...
اگر تو هم دلت با پاييز است، آمدنش برايت متبرک و رنگباران باشد...
شاعری با دفتری از گلوله های خیس...
ما را در سایت شاعری با دفتری از گلوله های خیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10