ما بی تو مرده ایم تو بی ما چه می کنی؟!
با این جهان خسته که از دست رفته است
لب تشنه بر کرانه دریا چه می کنی
با عاشقانه های کبودی که هر سحر
سر می زند به دامن صحرا چه می کنی؟!
یک شب صدای پای تو را خواب دیده ام
برخیز آشنای غزل ها چه می کنی؟!
کار از تو و من و دل و این حرف ها گذشت
لغزید پای قافیه در ما چه می کنی؟!
هر جمعه فکر می کنم از راه می رسی
با این خیال غرق تمنا چه می کنی
اصلا اگر بگویم از این شعر خسته ام
بیزارم از تمامی دنیا، چه می کنی؟!
گیرم نیایی و دلم از درد خون شود
با انتظار راسخ فردا چه می کنی؟!
با انتظار راسخ فردا چه می کنی؟!
شاعری با دفتری از گلوله های خیس...ما را در سایت شاعری با دفتری از گلوله های خیس دنبال میکنید
برچسب: چه قدر اکسیژن مصرف می کنید,چه قدر آب مصرف می کنید؟, نویسنده: بازدید: 9